Acasa Economic Black Friday 2021: Fashion Days intră în campanie miercuri, 10 noiembrie. Vor avea reduceri de până la 80% la peste 2.000 de produse

Black Friday 2021: Fashion Days intră în campanie miercuri, 10 noiembrie. Vor avea reduceri de până la 80% la peste 2.000 de produse

de Dedu Claudia

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, controlat de Dante International, compania care operează și eMAG, va demara campania de Black Friday în dimineața zilei de 10 noiembrie. Campania va dura până în data de 12 noiembrie inclusiv. Vor fi reduceri de pînă la 80% la aproximativ 2.000 de produse, valoarea stocului fiind de 230 de milioane de lei. Vor fi la oferta inclusiv produse mass market pentru că retailerul vrea să atragă inclusiv din clienții retailerilor cu haine pe zona entry price (prețuri mai mici).

Black Friday 2021: Evenimentul de shopping al anului, Black Friday, se va desfășura în cazul retailerului  online de fashion Fashion Days, controlat de Dante International, alături de eMAG,  în perioada 10 noiembrie- 12 noiembrie, a anunțat, într-o conferință de presă, directorul general al companiei, Robert Berza.

Compania, care contractat produsele încă din perioada noiembrie-decembrie anul trecut,  a pus la bătaie stocuri în valoare totală de aproximativ 230 de milioane de lei, cu 15% peste nivelul de anul trecut. Per total, vor fi la reducere aproximat 2 milioane de produse, iar 80% din valoarea stocului va fi la cel mai bun preț din an. O mare parte din stoc este compus din produse de toamnă-iarnă.

De asemenea, retailerul va oferi în campanie aproximativ 60 de produse „hero” reprezentând fie produse cu o reducere substanțială, fie produse ale unor branduri exclusiviste care, în general, nu au discounturi mai mari de 20-25%, dar acum se vor comercializa cu reducer mai mari.

Iată câteva dintre aceste produse

Prețuri de pornire ca anul trecut

Oficialul Fashion Days susține că anul acesta nu se vor vedea creșteri de preț față de anul trecut, urmare a problemelor pe lanțul de aprovizionare (creșterea costurilor de transport, lipsa containerelor) cu care se confruntă piața de fashion și nu numai, dar și a creșterii costurilor de producție, din cauza scumpirii bumbacului. Aceasta pentru că retailerul contractează marfă cu aproximativ un an înaiante.

„Avem câteva excepții, puține produse pe care le-am cumpărat mai scump decât anul trecut, pentru că marfa pentru această toamnă a fost negociată în perioada noiembrie-decembrie anul trecut și a intrat în producție undeva în martie. Pe de altă parte, colegii noștri de la comercial încep discuțiile pentru toamna viitoare imediat după acest Black Friday și este posibil ca atunci să apară diferențe. Acum avem excepții care sunt într-o inflatie normală, aș spune”, a explicat Berza. Potrivit acestuia, focusul principal al companiei a fost de a avea marfă în contextul în care foarte mulți jucători mari din offline au început să se extindă puternic și online, urmare a pandemiei.

Cum se va face livrarea – 70% dintre comenzi vor ajunge la curieri până vineri

În ceea ce privește modul de livrare, retailerul de fashion, care lucrează cu Sameday, FAN Courier și Poșta Română, estimează că, până vineri noaptea va putea livra curierilor 70% din produsele comandate de clienți și restul de 30% până în data de 25 noiembrie. Aceasta înseamnă că mare parte din marfă va ajunge la clienți sâmbătă – duminică. Din estimările companiei, mare parte din comenzi vor fi făcute în prima oră de campanie, vineri dimineața, iar easyboxurile se vor folosi în mare măsură. Retailerul are în momentul de față easybox-uri în peste 2.000 de locații din toată România, iar într-o perioadă obișnuită a anului, din totalul livrărilor companiei la nivel național, 45% se fac prin easybox.

„Ne-am dori ca oamenii să ridice produsele din easybox cât mai repede (înaintea celor 36 de ore cât rămân produsele n.red), pentru ca și alți oameni să se bucure la fel de rapid de produsele loc”, mai spune managerul.

Miza de Black Friday pentru Fashion Days – 40.000 de clienți noi și creștere peste piața care nu și-a revenit la nivelul lui 2019

„Black Friday nu este pentru Fashion Days despre profit. Este preponderent despre a aduce cel mai mare număr de clienți”, mai explică Robert Berza care estimează că evenimentul va aduce companiei în jur de 40.000 de clienți noi, dintr-un total de aproximativ 145.000 de clienți ce vor cumpăra de Black Friday, cu 28% mai mult față de anul trecut.

Managerul se se așteaptă la 15.000 de comenzi în prima ora de Black Friday și aproximativ 207.000 de comenzi în total campanie, cu 27% mai mult decât anul trecut.  „Vom vedea vârfuri de aproximativ 60.000 de vizitatori simultan la primele minute ale campaniei”, a mai spus acesta.

„Deși anul trecut, pe vârf de pandemie, am avut cel maai bun Black Friday din toate timpurile, anul acesta credem într-o creștere a numărului de clienți cu aproape 28%. Și în campania din mai am avut o creștere și de 30% în total clienți. Credem că modul în care am pregătit oferta o să ne asigure rezultate cel puțin similare cu ce am făcut în campania din mai și probabil va fi un Black Friday unic. Pe o piață care încă așteaptă să atingă nivelurile din 2019, noi ne putem folosi de moment pentru a ne accelera creșterea din piață.

Scade coșul de cumpărături – vor să atragă și clienții are preferă hainele cu prețuri mici

În ceea ceprivește valoarea medie a coșului de cumpărături, calculele companiei indică o scădere cu 5 lei față de 2020, până la 435 de lei, iar valoarea medie a produsului achiziționat va fi de 179 de lei față de 194 de lei anul trecut. Motivul constă în reducerile semnificative aplicabile la brandurile premium și super premium, dar și includerea în oferta a produselor mass-market. Compania vrea să atragă astfel, cu această ocazie, și pe acei clienți care cumpără de obiceei produse ieftine. „Am încercat să aducem clienților branduri premium cu discounturi pe care nu le întâlnesc în timpul anului. Este o ocazie pentru ca oamenii să descopere branduri noi. De asemenea, pe lista de produse din oferta se regăsesc anul acesta și branduri cu o poziționare mass market. Suntem convinși că valul de clienți care se duc către produse mai entry price, și creșterea anumitor business-uri precum Pepco, ne arată că putem aduce și acest tip de client online pe care apoi să îi păstrăm” mai explică managerul Fashion Days.

Sursa foto: B1Tv

related posts

Lasa un comentariu